// CASE

Midtvejs Auto ønskede en digital profil, som fortalte om deres succeshistorie, som et stort bilhus midt ude på landet

midtvejs auto logo

Kunde:
Midtvejs Auto A/S

Produkt:
Visuel Identitet, Hjemmeside,
Brandingvideo & foto

Casebeskrivelse

Tager man til Fjerritslev-området og spørger, hvorhenne man skal købe bil. Så er der en ret stor sandsynlighed for at en stor del vil svare “Midtvejs Auto”. Og det er med god grund. De har i over 40 år solgt biler fra deres lokation – midt ude på landet – i Bejstrup.

Skarpt har i mere end 3 år været samarbejdspartner på virksomhedens markedsføring, og har senest relanceret Midtvejs Auto’s hjemmeside, som på mange måder viser, at Midtvejs Auto ikke er et helt traditionelt bilhus.

En video der skulle fortælle historien om Midtvejs, og de værdier som danner grundstenen i deres forretning

I begyndelsen af 2019 skete der en del organisatoriske ændringer hos Midtvejs Auto, som gjorde at de følte sig nødsaget til at gøre omverdenen klar over, at deres position på markedet og deres fremtid så positiv ud. Det var vigtigt for dem at kommunikere ud at de værdier, som forretningen startede med for over 40 år siden, stadigvæk drev værket den dag i dag.

Hjemmesidens funktioner:

  • Videobaggrunde til at skabe stemning
  • Brugervenligt nyhedsmodul
  • Brugtbilsmarked
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fokus på mikrokonverteringer
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå