// CASE

Ånd, netværk og fleksibilitet vs. moderne glasfacader dannede rammen for det digitale image hos Business Park Nord

business park nord logo

Kunde:
Business Park Nord A/S

Produkt:
Hjemmeside og brandingvideo

Casebeskrivelse

Business Park Nord i Støvring var i sin tid, en af frontløberne på at skabe et kontorfællesskab for mindre virksomheder. Siden da er kontorfællesskaber i nye bygninger skudt op rundt omkring i hele landet og har skabt en anden konkurrencesituation. I den forbindelse var det tid til at Business Parken skulle bygge en digital profil som matchede dem, og hvor de strategisk er på vej hen.

Derfor var det ikke hvide vægge og glasfacader der skulle sælge Business Park Nord på deres digitale platforme, men tværtimod den ånd, hjælpsomhed og fleksibilitet, de som Business Park tilbyder deres lejere. Det var derfor vigtigt at den besøgende på deres hjemmeside havde den rigtige forventningsafstemning, når de besøgte huset i virkeligheden.

En video der skulle fortælle om Business Parkens alsidighed og services

Business Park Nord er et stort hus, og rummer over 85 virksomheder under det samme tag. Det danner grundlag for at de som hus, kan tilbyde en lang række services, som mange andre kontorfællesskaber ikke kan. Det var netop nogle af de elementer deres brandingfilm skulle indholde.

Hjemmesidens funktioner:

  • Videobaggrunde til at skabe stemning
  • Live Instagram-feed
  • Brugervenligt nyhedsmodul
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå
  • Bookingsystem til mødelokaler
  • Bestilling af forplejning
  • Shop-modul med mulighed for køb på siden.