// CASE

Sammenhold, udfordringer og livsglæde skulle danne ramme om det digitale udtryk hos Nordjyllands Idrætshøjskole

Kunde:
Nordjyllands Idrætshøjskole

Produkt:
Visuel Branding, Hjemmeside,
Brandingvideo & foto

Casebeskrivelse

NIH havde et stort ønske om at få en brugervenlig hjemmeside, hvor de selv kunne administrere den daglige administration, så som at skifte billeder, oprette flere sider, ændre tekst og i det hele taget få en mere fleksibel løsning. Derudover var ambitionen at få den helt særlige følelse og ånd der er til stede på højskolen, til at skinne igennem på de digitale platforme.

For at skabe denne følelse blev der produceret en brandingvideo, som skulle fremgå på en ny hjemmeside samt deres sociale medier. Derudover blev der på et to-dages photo/videoshoot taget video og billede af en lang række af skolens fag, for at kunne skabe nogle levende sider omkring netop disse.

https://www.youtube.com/watch?v=ptYXKKdWGy0

En video der skulle rumme alt fra brætspilshygge til faldskærmsudspring

Der skulle laves en video, som netop giver den besøgende på hjemmesiden det helt rigtige indtryk af Nordjyllands Idrætshøjskole. Endnu vigtigere, skulle den også give en simpel forklaring af, hvad det vil sige at gå på Idrætshøjskole på halvandet minut. Det var en super spændende udfordring, og vi er selv blevet super stolte af resultatet. Du kan klikke på afspilningsknappen nedenfor og se hele videoen.

Hjemmesidens funktioner:

  • Videobaggrunde til at skabe stemning
  • Chatmodul opkoblet til deres Facebook-chat
  • Live Instagram-feed
  • Brugervenligt nyhedsmodul
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå
  • Fokus på mikrokonverteringer