Italiensk kvalitet i et retro udtryk

Kaffeexpressen var et helt nyt koncept, som blot var en ide da vi havde første kontakt. Skarpt fik ansvaret for at føre konceptet, og ideen ud i den store online verden. Det betød at der først skulle udarbejdes et logo og en visuel identitet.

Resultatet blev en hjemmeside med dertilhørende webshop, og diverse informative tryksager til konceptet. Derudover har Skarpt produceret billeder og video. Denne case er et pragteksempel på hvordan, vi hos Skarpt har planlagt, eksekveret og integreret en komplet løsning for en kunde.

Kunde
Kaffeexpressen
Ydelser

Visuel Identitet
Tryksager
Foto/Video
Webshop
Hjemmeside
Implementering
Optimering

ET HELT NYT KONCEPT

Kaffeexpressen skulle symbolisere god italiensk kvalitet og have et retro udtryk. Det forsøgte vi med et badge-logo, en karakteristisk font og et retro udtryk gennem billeder og video. Det italienske kom til udtryk igennem farvepaletten.

Vi besøgte Kaffeexpressen flere gange, både i deres daglige drift, men også til deres arrangementer for at producere autentiske billeder og videoer. Derudover blev der produceret en kort præsentationsvideo, for at bidrage med stemning og et mere levende udtryk på virksomhedens hjemmeside.

"Det er en fornøjelse
at samarbejde med Skarpt."

Som virksomhedsejer er det rart med kvalificeret sparring omkring opsætning af webshop, visuel identitet mv. Skarpt byder altid ind med gode idéer og nye tiltag, der er med til at løfte virksomheden grafisk og i forhold til den online tilstedeværelse. Jeg kan på det varmeste anbefale et samarbejde med skarpt.

Ole, founder Kaffeexpressen