Skip to main content

Chatbot til din webshop

Vi kan tilbyde dig Tidio chatbot som plugin til din webshop. Læs med her og find ud af, om en chatbot er noget for din virksomhed.
BLIV KLOGERE PÅ CHATBOTTEN

Chatbot til din webshop

Skal en chatbot være din nye ansatte i kundeservice?

En chatbot lyder måske som noget upersonligt, men sandheden er faktisk, at den er oplært til kun at svare på de gængse spørgsmål – og så sørger den for, at de mere komplekse og personlige henvendelser stadig lander i din indbakke. Chatbotten er den hurtigste og mest direkte vej dine kunder kan komme igennem til dig, når de er inde på din webshop.

Med en chatbot får din kundeservice altså lov til at køre på autopilot, så der er mere tid til at tage sig af andre opgaver i virksomheden. Der er ingen grund til at spilde tiden på at svare på spørgsmål omkring åbningstider, fragtpriser, størrelser og meget andet, når nu chatbotten kan klare det. Og hvem kunne ikke tænke sig lidt flere timer i døgnet? 

Chatbot til webshop

udvalgte

cases

SBD Denmark

Chatbot + Webshop + Foto/video

Cybersoup

Website + Grafik + Visuel identitet

Dine kunder forventer, at du er tilgængelig 24/7

Dine kunders forventninger bliver ved med at stige, og de vil gerne have muligheden for at kontakte dig på nogle skæve tidspunkter hele året rundt. Hvis du kan imødekomme en kundeservice, der kan svare på det meste 24/7, så vil du være et skridt foran dine konkurrenter. 

Forventer at en virksomhed er tilgængelig hele døgnet rundt.

Foretrækker en chatbot grundet den hurtige respons tid.

Kan hjælpe med at spare op til 30% af virksomhedernes kundeservice udgifter.

Kan være med til at øge din omsætning

At chatbotten kan være med til at øge omsætningen på din webshop skyldes, at botten blandt andet kan hjælpe dine kunder med at finde relevant information om dine produkter. Derudover kan den sende rabatkoder afsted, som kan få en potentiel kunde til at ende med køb. Og hvem vil ikke gerne sælge mere, uden at skulle bruge mange timer på at udarbejde content? 

Retargeting

En chatbot er også rigtig god i forhold til retargeting. Den ved nemlig, om det er første eller tredje gang, den besøgende er inde og kigge på din webshop. Og derfor kan chatbotten gøre samtalen mere relevant og personlig, idet den kan tilbyde indhold baseret på, hvad den besøgende tidligere har vist interesse for.

Fordele ved chatbot til webshop:

Levering og fragt

Kan informere omkring leveringstid og fragtpriser.

Tilgængelig 24/7

Dine kunder kan få svar på de gængse spørgsmål 24/7 hele året rundt.

Ordrestatus

Kan tjekke kundens ordrestatus ud fra ordrenummer.

Spørgsmål

Eksempler på spørgsmål kan være alt fra produkter tilbage på lager, åbningstider, størrelser mv.

Returnering

Kan hjælpe din kunde igennem returneringsprocessen.

Udsende rabatkoder

Kan udsende rabatkoder, som kan få en potentiel kunde til at ende med køb.

KONTAKT

Vil du vide mere omkring tidio chatbot?

SEND EN MAIL

Bliv klogere på, hvordan vi arbejder i vores gratis videnscenter

Whitepaper

Derfor får du ikke nok ordrer på din webshop

Download gratis
Whitepaper

Undgå de 5 typiske fejl på en ny hjemmeside

Download gratis

5 gratis råd

Undgå de 5 typiske fejl, når du skal have en ny hjemmeside

Vi giver vores erfaring fra 180+ projekter videre i dette whitepaper - helt gratis!

 

Få de 5 gode råd »