// CASE

Ulstrupholm Glutenfri vil levere det daglige brød til glutenintolerante gennem deres webshop

ulstrupholm glutenfri logo

Kunde:
Ulstrupholm Glutenfri ApS

Produkt:
Visuel Identitet, Webshop,
Strategi, Brandingvideo & foto

Casebeskrivelse

Ulstrupholm Glutenfri ApS blev opkøbt i starten af 2019 og er ejet 50% af Morten Andersen, som også ejer Skarpt. Det var derfor naturligt at Skarpt kom til at stå for design og udvikling af den nye webshop og den visuelle identitet. Strategien for Ulstrupholm Glutenfri var at det skulle repræsentere et kvalitetsprodukt, og at opbygge et godt brand.

Derudover er webshoppen rent teknisk koblet op med nyhedsbrev, modul til abonnementsbetaling og almindelig betaling, et opskriftsunivers med videoer. Siden start er der blevet analyseret en masse data om de besøgende på siden, og foretaget ændringer som nu gør at siden har en konverteringsrate på lidt over 5%.

Videocontent

En stor del af virksomhedens markedsføring foregår på de sociale medier, og der har Skarpt været medvirkende til at udtænke en række koncepter, som skulle styrke virksomhedens brand, skabe loyalitet hos kunderne og selvfølgelig generere nye kunder.

Dette er blandt andet gjort gennem Ulstrupholm Cookalong, som er en bageguide samt nogle “How-to”-videoer som hurtigt og enkelt viser hvordan produkterne laves. Derudover har Skarpt leveret video til et af deres events “Glutenfri Aften” som du kan se nedenfor.

Ulstrupholm Case
foto case
Ulstrupholm kundecase
kundecase