// CASE

Danmarks nye mystery travel koncept, Tummerum, skulle skabes fra bunden og giver danskerne lyst til at prøve noget nyt.

tummerum logo

Kunde:
Tummerum

Produkt:
Hjemmeside, Visuel identitet, tryksager

Casebeskrivelse

Iværksættervirksomheden, Tummerum, har et brændende ønske om at tilbyde danskerne nogle oplevelser ud over det sædvanlige. De laver weekend getaways for par, dog med det lille twist, at destinationen og programmet for weekenden er en overraskelse.

Vi var med fra den spæde start og skabte virksomhedens visuelle identitet, hjemmeside med bestillingsmodul og diverse tryksager. Derudover har vi ageret sparringspartner helt ned på konceptniveau og hjulpet Tummerum godt igang.

En fantastisk start og positiv respons

Da vi lancerede konceptet, var der super positiv respons. Det lykkedes endda Tummerum at få prominente influencere til at skabe en masse positiv omtale og hype som indenfor den første uge over 1.000 følgere på Instagram. Dette var selvfølgelig grundet konceptet, men i rigtig høj grad også det professionelle udtryk, som gjorde virksomheden interessant for influencerne.

Hjemmesidens funktioner:

  • Specielt udviklet bestillingsmodul og webshop
  • Live Instagram-feed
  • Brugervenligt blog-modul
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå
  • Særskilt side til erhvervskunder