// CASE

Et børnetøjsunivers med behov for fleksibilitet og personlighed

Kunde:
Nab Nordic

Produkt:
Webshop, Visuel identitet, Strategi

Casebeskrivelse

Nab Nordic kom til os i den spæde opstart, med et ønske om at få udviklet en webshop til salg af børnetøj. Webshoppen skulle have personlighed og samtidig præsentere den fysiske butik, som også rummer events og er langt mere end den traditionelle børnetøjsbutik. Vi stod for at skabe et passende logo og en visuel identitet, som Nab Nordic kunne spejle sig i og fik skabt et online univers som bakkede det op.

Casebeskrivelse

Nab Nordic kom til os i den spæde opstart, med et ønske om at få udviklet en webshop til salg af børnetøj. Webshoppen skulle have personlighed og samtidig præsentere den fysiske butik, som også rummer events og er langt mere end den traditionelle børnetøjsbutik. Vi stod for at skabe et passende logo og en visuel identitet, som Nab Nordic kunne spejle sig i og fik skabt et online univers som bakkede det op.

Nab Nordic

Da shoppen både rummer over pige- og drengetøj, følte vi at der var et behov for at kunne kommunikere visuelt ud fra begge dele. Derfor blev farvepaletten skabt med to primærfarver, en der repræsenterede drenge, og en til piger.

Webshop med personlighed

Da det var et nyt og ukendt brand, som slog sig op på god service og personlighed var det essentielt at give shoppen et personligt udtryk og få sat ansigt på i form af ejeren Kristina og hendes familie. Derudover har vi hjulpet med det strategiske arbejde i forhold til den online markedsføring i form af e-mailmarketing og grafik til de sociale medier.

Hjemmesidens funktioner:

  • Minimalt vedligehold
  • Brugervenligt event-modul
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå
  • Masseredigeringsmulighed på produkter
  • Shopmodul
  • Integration til fragtløsning
  • Integration til e-conomic
  • Hastighedsoptimeret