// CASE

Kyvsgaard Kommunikation havde brug for et grafisk løft og et professionelt udtryk

Kunde:
Kyvsgaard Kommunikation

Produkt:
Hjemmeside, Visuel identitet

Casebeskrivelse

Kyvsgaard Kommunikation er et lille markedsføringsbureau i Støvring, som er specialiseret i annoncering og kommunikation på sociale medier og på Google. Kyvsgaard Kommunikation havde i forvejen en hjemmeside, som var blevet lavet i opstartsfasen af virksomheden for få midler, som er tilfældet for rigtig mange andre iværksættervirksomheder.

Som tiden var gået, havde virksomheden dog udviklet sig meget professionelt, og indehaveren, Morten Kyvsgaard kunne ikke længere spejle sig selv og virksomheden i deres hjemmeside og visuelle identitet.

Derfor besluttede han sig for at sætte Skarpt på opgaven om at udvikle en visuel identitet og en hjemmeside som udstrålede den samme seriøsitet og professionalisme, som han står for.

Casebeskrivelse

Kyvsgaard Kommunikation er et lille markedsføringsbureau i Støvring, som er specialiseret i annoncering og kommunikation på sociale medier og på Google. Kyvsgaard Kommunikation havde i forvejen en hjemmeside, som var blevet lavet i opstartsfasen af virksomheden for få midler, som er tilfældet for rigtig mange andre iværksættervirksomheder.

Som tiden var gået, havde virksomheden dog udviklet sig meget professionelt, og indehaveren, Morten Kyvsgaard kunne ikke længere spejle sig selv og virksomheden i deres hjemmeside og visuelle identitet.

Derfor besluttede han sig for at sætte Skarpt på opgaven om at udvikle en visuel identitet og en hjemmeside som udstrålede den samme seriøsitet og professionalisme, som han står for.

Det nye logo blev udarbejdet med et fokus på at give en følelse af tillid og professionalisme, med en god “stærk” skrifttype til navnet. Derudover blev der arbejdet med at udvise velovervejethed ved at fremvise “kommunikation” i udtalelsesform. På den måde arbejder logoet både på et ekspressivt og metakommunikativt niveau.

Grafiske elementer

På hjemmesiden og på hans øvrige materiale blev der udarbejdet unikke grafiske elementer, for at gøre det meget teksttunge og faglige indhold mere visuelt og spiseligt. Der var et klart ønske om, at de grafiske elementer skulle udstråle personlighed, men samtidigt fastholde det professionelle udtryk.

Det har vist sig at være en meget effektiv måde at visualisere det meget faglige stof på, og en god måde at fastholde de besøgende på siden.

Grafiske elementer

På hjemmesiden og på hans øvrige materiale blev der udarbejdet unikke grafiske elementer, for at gøre det meget teksttunge og faglige indhold mere visuelt og spiseligt. Der var et klart ønske om, at de grafiske elementer skulle udstråle personlighed, men samtidigt fastholde det professionelle udtryk.

Det har vist sig at være en meget effektiv måde at visualisere det meget faglige stof på, og en god måde at fastholde de besøgende på siden.

Brugervenlig hjemmeside

Hjemmesiden blev udarbejdet med fokus på at fremvise personlighed og det professionelle udtryk. Derudover skulle den besøgende få et hurtigt overblik over de forskellige ydelser, Kyvsgaard Kommunikation tilbyder.

Derudover arbejdede vi med at udtrykke tillid og troværdighed gennem fremvisning af kundecases på en spiselig måde og med udtalelser fra kunderne.

Derudover var der fokus på at siden skulle være nem at vedligeholde og have minimale driftsomkostninger.

Brugervenlig hjemmeside

Hjemmesiden blev udarbejdet med fokus på at fremvise personlighed og det professionelle udtryk. Derudover skulle den besøgende få et hurtigt overblik over de forskellige ydelser, Kyvsgaard Kommunikation tilbyder.

Derudover arbejdede vi med at udtrykke tillid og troværdighed gennem fremvisning af kundecases på en spiselig måde og med udtalelser fra kunderne.

Derudover var der fokus på at siden skulle være nem at vedligeholde og have minimale driftsomkostninger.

En relancering med positiv respons

Den nye hjemmeside og i særdeleshed det nye logo og visuelle identitet for Kyvsgaard Kommunikation blev taget utroligt godt imod både fra samarbejdspartnere og kunder. Morten Kyvsgaard er selv meget begejstret for resultatet, og føler nu at hans virksomhed udtrykker den samme professionalisme, som han står for.

Hjemmesidens funktioner:

  • Minimalt vedligehold
  • Brugervenligt blog-modul
  • Opkobling til Mailchimp-konto til automatisk opsamling af leads
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå
  • Chatmodul
  • Skræddersyede grafiske elementer