// CASE

Æstetik, håndværk og kvalitet skulle afspejles i det digitale udtryk hos Intarsia Furniture

Kunde:
Intarsia Furniture

Produkt:
Webshop

Casebeskrivelse

Iværksættervirksomheden, Intarsia Furniture er stiftet af Nanna Aakjær Svendsen, barnebarn til den danske møbeldesigner Jørgen Aakjær. Intarsia Furniture har relanceret nogle af Jørgen Aakjærs mest populære designs, og havde i den forbindelse brug for en digital tilstedeværelse der afspejlede morfarens designs.

Vi agerede sparringspartnere for Nanna vedrørende Intarsia Furnitures visuelle identitet og webshop, der skulle afspejle nordisk minimalisme og have møblerne som de visueltbærende elementer. Yderligere blev der også under udviklingen fokuseret på fremtiden, med mulighed for opkobling af fragt- og økonomisystemer.

Hjemmesidens funktioner:

  • Variable produkter i forhold til valg af farve og materiale
  • Opsætning af Google Analytics & Search Console
  • Fleksibel løsning i forhold til fremtidige behov der måtte opstå