next level
bannergrafik
Psykologien bag effektive bannere er kompleks, og det er vigtigt at de visuelt matcher dit brand og skaber genkendelsesværdi hos din målgruppe.
Lad os løfte din annoncering til næste niveau, med et ekstra pift på dit grafisk annoncemateriale.
HTML5 bannere
Skal dine bannere have lidt mere spræl og liv? Så kan vi gøre dem dynamiske med HTML5.
Almindelig bannergrafik
Helt almindelige billedefiler, som kan bruges på tværs af alle platforme, og i de formater du har behov for til dit annoncesetup.
Animationer
Ønsker du animerede videoer til din annoncering, kan vi også være behjælpelige med det.
Se meget mere om vores animationsvideoer her.
Bliv klogere på, hvordan vi arbejder i vores gratis videnscenter
Hvad er Google Display?
Displaykampagner viser visuelt fængende annoncer på Google Displaynetværk. Dette hjælper dig med at nå ud til personer, når de surfer rundt på forskellige hjemmesider, apps og Google ejet sider, herunder Youtube og Gmail.
Display annoncer
Displayannoncer giver din virksomhed mulighed for at oprette målrettede kampagner ud fra dine kunders data. Display annoncerne er en visuel måde at tiltrække kunderne på ved hjælp af billed- og grafisk materiale opsæt som bannere. Annoncerne eller bannere som vi kalder dem, viser dit brand, produkt eller ydelse på en visuel måde.
Bannere til Google Display
Når vi designer bannere til Google Display annoncering sørger vi for at der er en CTA. En CTA er en call to action, der opfordrer brugeren til at foretage en handling. Dette kan være alt fra en knap der opfordrer til aktive handlinger som ‘køb nu’, ‘læs mere’, ‘download’ eller meget andet. Det vigtigste er, at den fortæller brugeren nøjagtigt, hvad de kan forvente når de klikker videre til din hjemmeside eller webshop.
Banner design til Google Display
Vi sørger for, at der ikke er stavefejl i dine bannere, da dette giver et uprofessionelt udtryk. Vi tjekker derfor teksten på billederne og call-to-actions igennem en ekstra gang. Vi sørger for at designet matcher med landingssiden, som den besøgende kommer ind på. Disse skal nemlig stemme overens, hvis man ikke vil miste den besøgende igen. Det er vigtigt at logo fremgår på banneret således at det er tydeligt, hvem afsenderen er. Vores største fokus i bannere til Google Display er helt klart blinkfanget. Her bruges billeder og baggrunde der fanger øjet.
Banner typer
Annoncerne kan laves som grafisk billedemateriale eller som animerede billedannoncer. Ikke-animerede billedeannoncer må have en maks størrelse på 150 kb. Længden på en animation må ikke overskride 30 sekunder. Vi hjælper dig meget gerne med dine næste bannere.